Meniu navigare

Informatii

Respectați cu strictețe regulile de igienă personală recomandate de autorități, pentru a vă proteja atât pe dumneavoastră cât și pe cei apropiați.

  • Spălați-vă pe mâini cu apă și săpun, minimum 20 de secunde, după orice contact cu o suprafață potențial contaminată.
  • Folosiți prosoape de hârtie, de preferat, pentru a vă șterge mâinile.
  • Nu vă atingeți ochii, nasul sau gura cu mâinile neigienizate.
  • Dacă strănutați sau tușiți acoperiți-vă gura și nasul cu un șervețel de unică folosință, pe care aveți grijă să-l aruncați imediat la coșul de gunoi.
  • Dezinfectați frecvent, cu soluție pe bază de alcool sau clor, suprafețele cu care intrați în contact, atât acasă cât și la locul de muncă.
  • Aerisiți de mai multe ori pe zi încăperile în care desfășurați activități.
  • Luați medicamente antivirale sau antibiotice numai la prescripția medicului.
  • NU beți lichide din aceeași sticlă/pahar cu alte persoane și nu folosiți aceleași tacâmuri.
  • NU intrați în contact direct cu persoanele aflate în autoizolare la domiciliu, indiferent dacă prezintă sau nu simptome specifice coronavirus.
  • Pe perioada stării de alertă, masca de protecție trebuie purtată în orice spațiu public închis, spații comerciale, mijloace de transport în comun și la locul de muncă, pe toată durata prezenței în oricare din spațiile închise ale incintei,în conformitate cu condițiile impuse de Ordinul Comun MS-MAI nr. 874/81/2020 privind instituirea obligativității purtării măștii de protecție, a triajului epidemiologic și dezinfectarea obligatorie a mâinilor pentru prevenirea contaminării cu virusul SARS-CoV-2 pe durata stării de alertă.
  • Masca de protecție trebuie să acopere complet nasul și gura persoanei care o poartă și este OBLIGATORIE la accesul în Clinica ALEGRIA.
  • Evitați zonele aglomerate unde sunteți expuși la contact direct și/sau interacțiune cu un număr mare de persoane, de tipul adunărilor publice, cozi, zone de trafic intens, zone de recreere.
  • Feriți copiii de acele locuri de joacă care presupun atingerea unor suprafețe/obiecte comune de către un număr mare copii.
  • Limitați la maximum orice contact direct cu alte persoane, în afara celor care fac parte din familia restrânsă, prin gesturi cum ar fi: strângerea mâinilor, îmbrățișările, sărutul obrajilor sau al mâinilor, atingerea fețelor cu mâinile.
  • Se recomandă, inclusiv în privința persoanelor împreună cu care locuiți, să NU intrați în contact direct decât după igienizarea mâinilor atunci când reveniți la domiciliu.
  • Evitați atingerea suprafețelor care sunt atinse în mod frecvent și de alte persoane, precum: balustrade, clanțe, mânere, butoane de lift sau de acces.
  • În cazul în care sunteți totuși nevoiți să atingeți aceste suprafețe, protejați-vă folosind șervețele de unică folosință.
  • Păstrați o distanță semnificativă, de 1,5 metri, față de celelalte persoane pe care le întâlniți. În cazul în care vă aflați în transportul în comun încercați să NU stați față în față cu alte persoane.
  • Asigurați-vă, după folosirea transportului în comun, că v-ați igienizat mâinile înainte de a vă atinge fața, nasul sau gura.
  • Folosiți, pe cât posibil, rute sau modalități alternative de transport pentru a evita zonele aglomerate de trafic de persoane. În cazul în care programul vă permite, folosiți intervalele orare cu nivel scăzut de trafic de persoane.
  • În zonele urbane, pentru distanțe mici, se recomandă folosirea modalităților alternative de deplasare, fie cu bicicleta/trotineta electrică, fie mersul pe jos.
  • Evitați deplasările în țările care se confruntă cu număr mare de cazuri de infectări cu noul coronavirus (COVID-19) și descurajați întoarcerea în țară a persoanelor din zonele de risc, respectiv din țările cu număr mare de cazuri cu noul coronavirus. Date actualizate în timp real despre țările vizate pot fi obținute accesând link-ul (http://www.cnscbt.ro/ ), respectiv „Lista regiunilor și localităților din zona roșie și zona galbenă cu transmitere a COVID-19
  • În cazul în care călătoriți într-o țară expusă infecției cu noul coronavirus există riscul ca la momentul revenirii în țară, în funcție de actualizarea zonelor roșii/galbene, să fie necesar să rămâneți în carantină/izolare la domiciliu timp de 14 zile, împreună cu familia.
  • În mod obligatoriu, românii care se întorc în țară din zone de risc vor trebui să intre în autoizolare la domiciliu, ceea ce presupune ca întreaga familie să facă același lucru.
  • Limitați folosirea bancnotelor și a monedelor, optând pentru plăți cu cardul/telefonul sau plăți on-line.
  • Transmiterea virușilor se realizată într-o pondere semnificativă prin intermediul banilor, cu care ia contact, statistic, un număr foarte mare de persoane.
  • Țineți cont de faptul că nu în toate cazurile infectarea cu noul coronavirus(COVID-19) este vizibilă prin simptome specifice (tuse, febră, dificultăți în respirație).
  • Virusul poate fi răspândit inclusiv de persoane aparent sănătoase, care nu au cunoștință de faptul că sunt purtători ai noului coronavirus.
  • Informați-vă despre noul coronavirus numai din surse oficiale!

Protejați-vă apropiații, nu-i expuneți!

  • Evitați, cu prioritate, expunerea persoanelor în vârstă (peste 65 de ani) și a celor cu imunitate scăzută/boli asociate către alte persoane cu simptome de gripă sau răceală, în zone aglomerate sau zone cu trafic intens de persoane.
  • Potrivit statisticilor, persoanele cele mai vulnerabile în cazul infectării cu noul coronavirus sunt vârstinicii cu multiple afecțiuni asociate (ex: diabet zaharat, boli pulmonare cronice, boli cardiovasculare, cancer).
  • Semnalați autorităților orice caz despre care aveți cunoștință că ar fi putut intra în contact cu o persoană confirmată cu noul coronavirus sau ar fi venit dintr-o țară afectată (zona roșie sau zona galbenă) și care nu se află în izolare.
  • Manifestați o atitudine preventivă față de orice caz, întrucât răspândirea virusului este posibilă și din partea persoanelor care nu manifestă simptome specifice.
  • Semnalați imediat medicului de familie dacă ați călătorit în zonele afectate de coronavirus (COVID-19), chiar dacă la momentul respectiv NU se aflau pe lista zonelor aflate sub alertă. Detalii pot fi obținute accesând link-ul (http://www.cnscbt.ro/ ), respectiv „Lista regiunilor și localităților din zona roșie și zona galbenă cu transmitere a COVID-19”, actualizată periodic.
  • În cazul în care nu puteți contacta medicul de familie, apelați la Direcția de Sănătate Publică din județul dumneavoastră și în ultimă instanță la 112.
  • Rămâneți acasă dacă aveți simptome de gripă sau răceală (tuse, febră, dificultăți în respirație) și sunați medicul de familie pentru a solicita sfaturi, NU mergeți din primul moment la unitățile de urgență.
  • Există riscul, în cazul în care sunteți purtător al virusului, să transmiteți și altor persoane noul coronavirus.
  • Este de preferat să rămâneți la domiciliu, iar transferul către spital să se realizeze în mod organizat, respectând toate măsurile de izolare.
  • Dacă vă aflați în autoizolare la domiciliu respectați cu strictețe recomandările autorităților, NU părăsiți sub nicio formă domiciliul pe perioada celor 14 zile, NU primiți vizitatori și NU intrați în contact apropiat cu eventualele persoane care vă furnizează alimente sau produse.
  • În cazul în care încălcați regimul autoizolării la domiciliu riscați amendă de până la 20.000 de lei, precum și dosar penal în cazul în care contribuiți la răspândirea virusului.

Prezentarea pacientilor pentru servicii decontate de Casa de Sanatate se face cu bilet de trimitere emis de catre medicul de familie pentru specialitatea PSIHIATRIE sau PSIHIATRIE PEDIATRICA (dupa caz) valabil la data programarii consultatiei.

Copilul sau adolescentul va fi insotit de parinte/parinti sau reprezentantul legal.

In cazul parintilor divortati este nevoie de acordul ambilor parinti atat pentru consultatia de psihiatrie pediatrica, cat si pentru un eventual program de terapie.

In cazul oricarei consultatii efectuate in clinica noastra se va completa un consimtamant informat de evaluare in conformitate cu normele legale in vigoare.

Pentru copiii cu masuri de protectie sociala este nevoie de solicitarea managerului de caz pentru evaluare si acordul reprezentantului legal.

Serviciile conexe de psihologie si/sau logopedie decontate de CAS in cadrul clinicii noastre se realizeaza pe baza scrisorii medicale emisa de medicul psihiatru.

Programarea se face telefonic, la oricare din numerele de telefon, sau online.

In timpul de asteptare, pastrati linistea in sala si supravegheati copiii, pentru a nu perturba activitatea din cabinete.

Este interzisa folosirea telefonului mobil in timpul consultatiei.

Inainte de venirea la medic, explicati-i copilului unde si pentru ce  il duceti si pregatiti-l dinainte. Nu il pacaliti!

Consultatia, ca si actele completate de dvs, sunt si raman confidentiale.

Daca aveti nelamuriri cu privire la tratamentul acordat sau la sedinta de terapie desfasurata, nu ezitati sa intrebati si sa cereti informatii medicului / psihologului.

IMPORTANT :

* În caz de neprezentare la sedinta programata la psiholog / medic, pacientul este obligat sa anunțe cu minim 24 de ore înainte; sedintele absentate sau anulate in ziua programarii nu se recupereaza!!

* Sedintele decontate de Casa absentate NU SE REPROGRAMEAZA si nu se recupereaza!

* Pentru sedintele la psiholog decontate de Casa de Asigurari de Sănătate, nu sunt acceptate mai mult de 2 ședințe amanate consecutiv; în caz contrar, locul va fi atribuit altei persoane care solicita servicii decontate de CASMB;

* Clinica ALEGRIA isi rezerva dreptul de a modifica pretul serviciilor fara notificari prealabile

* In cazul in care programarea nu este confirmata telefonic sau prin intermediul serviciului de mesagerie, Clinica Alegria isi rezerva dreptul de a o anula.

Inaintea primei consultatii in clinica noastra, veti fi solicitati sa completati un formular de consimtamant conform normelor legale in vigoare.

– In cazul pacientilor minori, acordul scris se va obtine de la părinte, ori de la reprezentantul legal sau, în lipsa acestora, de la ruda cea mai apropiată.

-In cazul parintilor divortati avand custodie comuna asupra copilului, NU se poate efectua consultatia fara acordul scris al ambilor parinti.

– Consultatie de psihiatrie pediatrica consta in interviul cu parintii si copilul / adolescentul, examen clinic, recomandarea de investigatii si analize, stabilirea diagnosticului si a recomandarilor terapeutice, consiliere psihologica.

– Consultatia de psihiatrie pediatrica presupune de regula observarea copilului in cabinet si dialogul cu copilul atat in prezenta parintilor cat si in absenta lor.

– Consilierea psihologica face parte din specificul consultatiei de psihiatrie pediatrica.

– Informatiile inregistrate in timpul consultatiei sunt confidentiale, conform legii.

– Stabilirea diagnosticului poate necesita Trimiterea catre consulturi medicale complementare, catre investigatii, analize de laborator si evaluare psihologica (efectuata de psiholog clinician)

Reguli asupra practicilor de confidentialitate si etica profesionala.

Acest document se refera la modul in care informatiile cu caracter personal, inclusiv cele referitoare la starea dumneavoastra de sanatate vor fi pastrate, folosite si, in unele cazuri, dezvaluite, precum si la modul in care puteti avea acces la aceste informatii. Va rugam sa parcurgeti acest material cu atentie.

In Romania nu exista la acest moment standarde de etica si confidentialitate pentru practica de psihoterapie. Clinica nostra a alcatuit acest regulament, pornind de la standardele de etica general acceptate in domeniul serviciilor de sanatate mintala.

Clinica Alegria agreeaza si se supune reglemantarilor privind etica si confidentialitatea formulate in codul deontologic al Colegiului Medicilor din Romania, al Colegiului Psihologilor din Romania si in Legea sanatatii mintale si protectiei persoanelor cu tulburari psihice, ale scolilor europene de psihanaliza si analiza tranzactionala si altor documente internationale relevante.
Pentru intrebari si clarificari ne puteti scrie pe adresa clinicii pe care o gasiti la sectiunea Contact.

Clinica Alegria se angajeaza sa pastreze confidentialitatea asupra informatiilor cu caracter personal si sa va informeze in legatura cu practicile noastre legate de confidentialitate punandu-va la dispozitie acest document. Avem dreptul de a ne schimba practicile de confidentialitate in masura in care legea permite acest lucru. Ne rezervam dreptul de a face orice modificari legale in legatura cu practicile noastre legate de confidentialitate. Clientii clinicii vor fi anuntati de orice schimbari care ar putea surveni la un moment dat. Puteti cere o copie a documentului nostru de confidentialitate in orice moment, contactand secretariatul nostru.

Ca regula generala, Clinica Alegria protejeaza confidentialitatea oricarei informatii, in scopuri profesionale si oricaror altor date privind identitatea clientului, diagnosticul, interventiile si evolutia survenite in relatia profesionala cu un client.

Cazurile in care pot fi folosite sau dezvaluite informatii cu caracter personal sunt:

Tratament: Putem folosi informatia legata de starea dumneavoastra de sanatate doar pentru a va oferi servicii profesioniste. Am stabilit standarde de confidentialitate care limiteaza accesul diferitilor membri ai personalului la informatiile cu caracter personal in functie de atributiile postului. Fiecare membru al personalului nostru semneaza o declaratie de confidentialitate.

Dezvaluire: Putem dezvalui si/sau impartasi informatiile cu caracter personal cu alti profesionisti din domeniul sanatatii care va ofera tratament si/sau alte servicii conexe. Acesti profesionisti vor avea o politica de confidentialitate asemanatoare. Informatiile cu caracter personal pot fi de asemenea dezvaluite familiei dumneavoastra, prietenilor si/sau altor persoane pe care alegeti sa ii implicati in ingrijirea dumneavoastra, doar daca sunteti de acord sa procedam in acest fel.

Plata: Deoarece o parte din  serviciile noastre se fac prin intermediul  casei de asigurari de sanatate O.P.S.N.A.J, putem folosi si dezvalui informatii cu caracter personal pentru derularea modalitati de plata pentru serviciile pe care vi le oferim. Aceste informatii vor fi procesate de personalul nostru administrativ si poate include companii de asigurari sau alte structuri care sunt implicate in procesul de corespondendenta electronica si/sau de recuperare a sumelor de bani neplatite.

Urgente: Putem folosi sau dezvalui informatii cu caracter personal pentru a notifica sau pentru a asista in notificarea unui membru al familiei ori a oricarei persoane responsabile de ingrijirea dumnevoastra in cazul unei urgente care se refera la ingrijirea dumneavoastra, locatia, starea generala sau decesul dumneavostra. Daca este posibil va vom consulta cu privire la aceasta utilizare sau dezvaluire a informatiilor cu caracter personal. In conditii de urgenta sau daca dumneavoastra sunteti incapabil, vom apela la decizia nostra profesionala pentru a dezvalui doar acea informatie relevanta pentru ingrijirea dumneavoastra.

La solicitarea organelor juridice: Putem folosi sau dezvalui informatiile cu caracter personal cand acest lucru ne este cerut de lege (hotarari judecatoresti sau administrative, somatii sau alte proceduri legale).

Abuz sau neglijare: Putem folosi informatiile cu caracter personal pentru a le transmite autoritatilor responsabile, in cazul in care consideram ca sunteti o posibila victima a abuzului, neglijarii sau violentei domestice sau o posibila victima a altor infractiuni. Aceste informatii vor fi dezvaluite doar in masura in care este necesara prevenirea unei amenintari serioase asupra sanatatii sau sigurantei dumnevoastra sau a altora.

In cadrul Clinicii Alegria oferim inclusiv servicii decontate de Casa de Asigurari de Sanatate a Municipiului Bucuresti, in limita plafonului asigurat de catre aceasta.
Serviciile pe care le oferim pentru adulti in acest regim de gratuitate/compensare sunt:

  • Consultatii psihiatrie
  • Eliberarea de retete gratuite/compensate
  • Consiliere psihiatrica individuala
  • Evaluare psihologica clinica
  • Consiliere psihologica clinica

Pentru a beneficia de aceste servicii este nevoie de o programare telefonica la numarul de telefon :  0770 508 524, 0314215075 .

Dupa obtinerea programarii va prezentati la Clinica Alegria cu urmatoarele documente:

  • Biletul de trimitere de la medicul de familie sau un alt specialist care are contract cu Casa de Asigurari de Sanatate-biletul trebuie sa fie catre specialitatea PSIHIATRIE si sa fi fost eliberat cu maximum 30 de zile inainte de data la care va prezentati la consultatie;
  • Cardul de santate/adeverinta de sanatate care sa arate ca sunteti asigurat in Sistemul Asigurarilor Sociale de Sanatate;
  • Buletinul/cartea de identitate;
  • Talonul de pensie(dupa caz).
  1. Psihiatria este o ramura medicala si este practicata de catre medici.

Psihiatria se adreseaza persoanelor ce sufera de o tulburare psihica, in vederea prevenirii, diagnosticarii si reabilitarii (prin psihoterapie si/sau tratament medicamentos).

Medicul psihiatru efectueaza consultul initial si poate trimite pacientul catre alte investigatii: evaluari psihologice, analize de sange, EEG, ecografie, CT, RMN, EKG etc. Ulterior stabileste diagnosticul si ofera recomandarile terapeutice.

  1. Psihologia este o stiinta umanista care se ocupa cu studiul omului in toate ipostazele sale, atat ca individ, cat si intr-un context social (grup).

Psihologul este specializat in efectuarea testelor psihologice ce masoara inteligenta, atentia, memoria, gandirea, activitatea, abilitatile, profilul emotional, tipul de personalitate.

  1. Psihoterapeutul este un profesionist (psiholog sau medic psihiatru) care are o calificare speciala intr-o metoda de consiliere sau psihoterapie: terapie cognitiv-comportamentala, terapie adleriana, terapie de familie, consiliere crestina,terapie de cuplu Imago, etc.

Exista mai multe forme de psihoterapie, fiecare se bazeaza pe comunicare ca instrument de baza, pentru a aduce o schimbare in sentimentele, gandirea si comportamentele unei persoane. Psihoterapia poate fi individuala sau de grup.

In cadrul Clinicii Alegria oferim inclusiv servicii decontate de Casa de Asigurari de Sanatate a Municipiului Bucuresti, in limita plafonului asigurat de catre aceasta.
Serviciile pe care le oferim pentru adulti in acest regim de gratuitate/compensare sunt:

  • Consultatii psihiatrie
  • Eliberarea de retete gratuite/compensate
  • Consiliere psihiatrica individuala
  • Evaluare psihologica clinica
  • Consiliere psihologica clinica

Pentru a beneficia de aceste servicii este nevoie de o programare telefonica la numarul de telefon :  0770 508 524, 0314215075 .

Dupa obtinerea programarii va prezentati la Clinica Alegria cu urmatoarele documente:

  • Biletul de trimitere de la medicul de familie sau un alt specialist care are contract cu Casa de Asigurari de Sanatate-biletul trebuie sa fie catre specialitatea PSIHIATRIE si sa fi fost eliberat cu maximum 30 de zile inainte de data la care va prezentati la consultatie;
  • Cardul de santate/adeverinta de sanatate care sa arate ca sunteti asigurat in Sistemul Asigurarilor Sociale de Sanatate;
  • Buletinul/cartea de identitate;
  • Talonul de pensie(dupa caz).

La adulti:

– ne simtim epuizati fizic si psihic, somnul nu mai este odihnitor

– analizele uzuale sunt in limite normale si parem „sanatosi”, insa felul in care ne simtim ne spune ca ceva e in neregula cu noi;

– ne este teama pentru noi sau ne ingrijoram excesiv si fara motive reale pentru cei dragi;

– simtim ca viata nu mai are sens, ca nu meritam sa fim iubiti si apreciati;

– ne invinovatim pentru orice ni se intampla, avem constant ganduri care nu ne dau pace aproape in nici un moment al zilei – suntem anxioşi;

– ne este teama ca suferim de o boala grava;

– am incheiat o relatie/ am fost parasiti de cel/cea cu care am impartit o viata de cuplu;

– simtim ca nu ne mai motiveza nimic;

– credem ca nu putem depasi in niciun fel un episod tragic din viata noastra.

La copii:

– cand observam stari de anxietate, panica si ingrijorari excesive;

– cand comunicarea cu parintii, colegii sau profesorii este tensionata si conflictuala;

– cand exista comportament hiperactiv, agitatie si incapacitatea de a duce la bun sfarsit sarcinile propuse (ex. nu se concentreaza la scoala, nu sta linistit in banca);

De asemenea, urmatoarele atitudini ale copilului tau ar trebui sa te indrepte numaidecat catre un specialist:

  • idei de suicid, amenintari ca se raneste;
  • scaderea accentuata a performantelor scolare;
  • comportament de opozitie fata de regulile stabilite in cadrul familiei;
  • stari de tristate si cosmaruri persistente;
  • ticuri, rosul unghiilor, comportamente repetitive, stereotipii;
  • dificultati de verbalizare si exprimare;
  • consumul de alcool si droguri;
  • modificarea somnului  si/sau a obiceiurilor alimentare;
  • stari de furie, dificultati de relationa

Tulburarile psihice influenteaza aproape toate aspectele vietii unui pacient: emotiile, gandirea, comportamentul, perceperea realitatii, functiile organelor interne, sexualitatea, relatiile interumane, munca si timpul liber.

Pentru identificarea corecta a Tulburarilor psihice este nevoie de consult si investigatii de specialitate, efectuate doar de catre medicul psihiatru sau pedo-psihiatru, care stabilesc si tratamentul adecvat.

In cadrul Clinicii Alegria oferim inclusiv servicii decontate de Casa de Asigurari de Sanatate a Municipiului Bucuresti, in limita plafonului asigurat de catre aceasta.
Serviciile pe care le oferim pentru adulti in acest regim de gratuitate/compensare sunt:

  • Consultatii psihiatrie
  • Eliberarea de retete gratuite/compensate
  • Consiliere psihiatrica individuala
  • Evaluare psihologica clinica
  • Consiliere psihologica clinica

Pentru a beneficia de aceste servicii este nevoie de o programare telefonica la numarul de telefon :  0770 508 524, 0314215075 .

Dupa obtinerea programarii va prezentati la Clinica Alegria cu urmatoarele documente:

  • Biletul de trimitere de la medicul de familie sau un alt specialist care are contract cu Casa de Asigurari de Sanatate-biletul trebuie sa fie catre specialitatea PSIHIATRIE si sa fi fost eliberat cu maximum 30 de zile inainte de data la care va prezentati la consultatie;
  • Cardul de santate/adeverinta de sanatate care sa arate ca sunteti asigurat in Sistemul Asigurarilor Sociale de Sanatate;
  • Buletinul/cartea de identitate;
  • Talonul de pensie(dupa caz).

Medicatia detine un rol important in tratamentul tulburarilor psihice, reducand marcant simptomele neplacute, la majoritatea persoanelor.
Medicamentul psihotrop este o substanta specifica care actioneaza pe anumiti receptori din membrana neuronului, regland concentratia anumitor mediatori chimici din creier, responsabili de starea de bine si de claritatea mentala.

Si copiii pot beneficia de tratament medicamentos.  Cel mai adesea este vorba de suplimente alimentare (vitamine, minerale, aminoacizi, acizi grasi) care stimuleaza dezvoltarea creierului si functiile psihice in cazuri de stres si suprasolicitare. Pentru terapia tulburarilor emotionale (anxietate, depresie, furie si agresivitate), pe langa psihoterapie si consiliere parentala /familiala, se pot adauga si preparate din plante sau medicamente de sinteza aprobate la copii.

Medicamentele recomandate se administreaza in dozele si pe durata indicata  in ghidurile actuale de practica medicala in psihiatria pediatrica. Ca parintele sau reprezentant legal al copilului, veti fi informat cu privire la beneficiile si reactiile adverse ale medicamentelor, urmand sa va dati consimtamantul sau refuzul la urmarea tratamentului.

Anularile se vor face cu 24 de ore inainte de programare,in caz contrar se achita plata integrala a sedintei,iar in cazul in care sedintele sunt decontate de Casa de Asigurari de Sanatate va puteti pierde intaietatea si poate beneficia de sedinte alta persoana care se afla pe lista de asteptare.

In functie de problema cu care va prezentati  veti stabili impreuna cu specialistul care este planul terapeutic si perioada necesara obtinerii unor rezultate optime.

Pentru tulburarile de dezvoltare la copii sedintele pot sa dureze 6 luni sau mai mult de la caz la caz.